• Klawisze dostępności
    Przejdź do treści:
    Alt
    1
    Mapa witryny:
    Alt
    2
    Wersja tekstowa:
    Alt
    3
    Wersja kontrastowa:
    Alt
    4
    Wyszukiwarka:
    Alt
    5
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa witryny
  • Migowy
  • Migowy
  • Klawisze dostępności
    Przejdź do treści:
    Alt
    1
    Mapa witryny:
    Alt
    2
    Wersja tekstowa:
    Alt
    3
    Wersja kontrastowa:
    Alt
    4
    Wyszukiwarka:
    Alt
    5
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa witryny
ul. Zygmunta Starego 17, Gliwice ,
menu

Dostępność

DOSTĘPNOŚĆ



INFORMACJA O ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH

  1. Film migany o działalności Starostwa
  2. Informacja o pracy Starostwa w tekście łatwym do czytania ETR 
  3. Informacja w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

RAPORT O STANIE ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI PODMIOTU PUBLICZNEGO

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności 2023-2026 [pdf]

KOORDYNATOR DOSTĘPNOŚCI

  1. Dorota Tlatlik - Koordynator Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Gliwicach
    e-mail: d.tlatlik@starostwo.gliwice.pl
    tel. 32 331 67 67,
    fax 32 231 08 22

WNIOSKI O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI

  1. Procedura zapewnienia dostępności
  2. Wnioski

 

Jeśli jesteś osobom z niepełnosprawnościom zaplanuj swoją wizytę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach. Wcześniejszy kontakt pozwoli nam lepiej przygotować się do Twojej wizyty.

Przedzwoń do Biura Obsługi Klienta po informację lub umówienie wizyty:

  1. telefon 32 332 66 00, 32 331 67 67
  2. lub skontaktuj się z nami mailowo na adres bok@starostwo.gliwice.pl

Wszyscy pracownicy Starostwa są gotowi by Ci pomóc.

INFORMACJE DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

  1. Wejście główne do Starostwa od ulicy Zygmunta Starego jest w pełni dostępne pod względem architektonicznym.
  2. Na parkingu Starostwa, wjazd od ulicy Królowej Bony, oznakowano kolorem niebieskim 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
  3. W celu obsługi osób z niepełnosprawnością wydzielono strefę obsługi klienta na parterze w Biurze Obsługi Klienta.
  4. Dostępna jest przenośna platforma do pokonania schodów na pierwszym piętrze obsługiwana przez pracowników Biura Obsługi Klienta.
  5. Przy wejściu od strony parkingu i miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych znajduję się winda osobowa obsługiwana przez pracowników Biura Obsługi Klienta.
  6. Dla obsługi osób z niepełnosprawnością zamontowano cztery platformy umożliwiające pokonanie schodów.
  7. Dostosowano 1 łazienkę na parterze na potrzeby osób z niepełnosprawnością, dodatkowo w łazience tej znajduję się przewijak dla dzieci.
  8. W wejściu głównym znajduję się obszar kontroli, punkt Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, który udziela informacji na temat rozkładu pomieszczeń,
  9. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO ONLINE

INFORMACJE DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH

W naszym urzędzie umożliwiamy osobom głuchym lub słabosłyszącym korzystanie z pomocy tłumacza języka migowego on-line.

Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.

- FILM MIGANY O DOSTĘPIE DO TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO

Z usługi tłumacza j. migowego online można skorzystać w dwojaki sposób:

Poprzez zgłoszenie się ze swoją sprawą do Starostwa, gdzie znajduje się oznakowane stanowisko z dostępem do usługi. Pracownik (za pośrednictwem komputera z kamerą) połączy się z tłumaczem j. migowego. Tłumacz będzie pośredniczył w rozmowie między klientem a urzędnikiem. Rozmowa odbywa się w czasie rzeczywistym. Usługa dostępna jest w: Biurze Obsługi Klienta na parterze.

Z usługi można także skorzystać nie wychodząc z domu. Wystarczy, posiadanie sprzętu komputerowego (komputer PC, laptop, tablet) wyposażonego w kamerę oraz podłączenie do Internetu. 

Usługa dostępna jest po kliknięciu w ikonę 
Kliknięcie linku wywołuje połączenie z tłumaczem języka migowego. Dzięki czemu tłumacz pośredniczy w rozmowie telefonicznej z pracownikiem. 

KONTAKT

Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

  1. Złożyć pismo osobiście, w budynku Starostwa, w Biurze Obsługi Klienta na parterze, w godzinach od 7:30 do 15:30 poniedziałki, wtorki i środy, od 7:30 do 17:30 w czwartki i od 7:30 do 13:30 w piątki.
  2. Wysłać pismo lub wniosek za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice,
  3. Wysłać e-mail na adres: bok@starostwo.gliwice.pl
  4. Wysłać informację za pośrednictwem faxu: 32 231 08 22
  5. Skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta na numer telefonu 32 331 67 67,